Buhalterio keitimas

Paprastas ir aiškus buhalterio keitimas

Suprantame, kad buhalterio keitimas atrodo sudėtingai. Taikome paprastą procesą perimant apskaitą iš jūsų buvusio buhalterio, kad galėtūmėte jaustis užtikrintai kiekviename žingsnyje. Pasirūpinsime kiekviena detale nuo dokumentų perėmimo iki apskaitos tęstinumo.

Kaip vyksta buhalterio keitimas?

01

Sutarties nutraukimas su buvusiu buhalteriu

Prieš keisdami buhalterį, peržiūrėkite dabartinę apskaitos paslaugų sutartį bei nutraukimo terminus.

02

Dokumentų ir duomenų perdavimas

Surenkame visus reikiamus finansinius ir apskaitos dokumentus iš ankstesnio buhalterio.

03

Finansinių ataskaitų peržiūrėjimas

Atliekame informacijos auditą ir peržiūrime esamas ataskaitas bei dokumentus tam, kad jie būtų tvarkingi.

04

Pateikiamos išvados apie apskaitos būklę

Suteikiame konsultaciją dėl jūsų įmonės apskaitos būklės ir duodame pasiūlymus dėl optimizacijos.

05

Užtikriname sklandų pereinamąjį laikotarpį

Užtikriname sklandų procesą surenkant visus reikiamus finansinius ir apskaitos dokumentus iš ankstesnio buhalterio.

06

Tęsiame buhalterinės apskaitos procesus

Stebime ir vertiname apskaitos procesus, kad jūsų duomenys būtų tikslūs ir atitiktų reikalavimus.

Jokių apskaitos rūpesčių

Puoselėjame kruopštumą ir atsakingumą susidūrus su įvairiais iššūkiais. Likite ramūs, nes mes pasirūpinsime visomis smulkmenomis jūsų buhalterinėje apskaitoje.

01

Greitas reagavimas į pokyčius

Stebime apskaitos procesus ir perspėjame apie rizikas, kad galėtumėte priimti tinkamus sprendimus laiku.

02

Aiški ir paprasta komunikacija

Mūsų bendravimas orientuotas į jus – paaiškiname finansinius klausimus taip, kad jie būtų suprantami kiekvienam.

Terminų laikymasis

Darbus atliekame laiku, vadovaudamiesi susitarimais ir laikydamiesi valstybės nustatytų terminų.

03

D.U.K.

Turite daugiau klausimų ar norite išsamios konsultacijos?

Ar galiu pakeisti buhalterį bet kuriuo metu?

Taip. Jums nereikia laukti metų pabaigos, kad pakeistumėte buhalterį. Tiesiog informuokite savo ankstesnį buhalterį dėl sutarties nutraukimo, o mes pasirūpinsime sklandžiu dokumentų perdavimu.

Ką man reikia padaryti, kad pakeisčiau buhalterį?

Bendradarbiaujant su mumis, jums reikės tik informuoti buvusį buhalterį dėl sutarties nutraukimo. Jei norite, tuo galime pasirūpinti ir mes. Didesnio jūsų įsitraukimo nereikės.

Ar buhalterio keitimas turi įtakos mokesčių deklaravimui ir ataskaitoms?

Ne, mes tęsime esamą mokesčių deklaravimo tvarką. Su jumis iš anksto susitarsime dėl pereinamojo laikotarpio, kad užtikrintume vykdomos apskaitos tęstinumą.

Kiek laiko užtrunka buhalterio keitimo procesas?

Procesas dažniausiai trunka nuo kelių dienų iki kelių savaičių. Visas laikotarpis priklauso nuo buvusio buhalterio paruoštų dokumentų kokybės ir apimties.

Gaukite Individualų pasiūlymą, kuris atitiks jūsų verslo poreikius

Prisitaikome prie kiekvieno verslo poreikių ir priimame patirtimi bei skaitmenizacija paremtus sprendimus. Nebesirūpinkite apskaita – tuo užsiimsime mes.