Buhalterio keitimas
Paprastas ir aiškus buhalterio keitimas
Suprantame, kad buhalterio keitimas atrodo sudėtingai. Taikome paprastą procesą perimant apskaitą iš jūsų buvusio buhalterio, kad galėtūmėte jaustis užtikrintai kiekviename žingsnyje. Pasirūpinsime kiekviena detale nuo dokumentų perėmimo iki apskaitos tęstinumo.
-min.jpg)
Kaip vyksta buhalterio keitimas?
01
Sutarties nutraukimas su buvusiu buhalteriu
Prieš keisdami buhalterį, peržiūrėkite dabartinę apskaitos paslaugų sutartį bei nutraukimo terminus.
02
Dokumentų ir duomenų perdavimas
Surenkame visus reikiamus finansinius ir apskaitos dokumentus iš ankstesnio buhalterio.
03
Finansinių ataskaitų peržiūrėjimas
Atliekame informacijos auditą ir peržiūrime esamas ataskaitas bei dokumentus tam, kad jie būtų tvarkingi.
04
Pateikiamos išvados apie apskaitos būklę
Suteikiame konsultaciją dėl jūsų įmonės apskaitos būklės ir duodame pasiūlymus dėl optimizacijos.
05
Užtikriname sklandų pereinamąjį laikotarpį
Užtikriname sklandų procesą surenkant visus reikiamus finansinius ir apskaitos dokumentus iš ankstesnio buhalterio.
06
Tęsiame buhalterinės apskaitos procesus
Stebime ir vertiname apskaitos procesus, kad jūsų duomenys būtų tikslūs ir atitiktų reikalavimus.
Jokių apskaitos rūpesčių
Puoselėjame kruopštumą ir atsakingumą susidūrus su įvairiais iššūkiais. Likite ramūs, nes mes pasirūpinsime visomis smulkmenomis jūsų buhalterinėje apskaitoje.
.jpg)
Greitas reagavimas į pokyčius
Stebime apskaitos procesus ir perspėjame apie rizikas, kad galėtumėte priimti tinkamus sprendimus laiku.
Aiški ir paprasta komunikacija
Mūsų bendravimas orientuotas į jus – paaiškiname finansinius klausimus taip, kad jie būtų suprantami kiekvienam.
-min.jpg)
Terminų laikymasis
Darbus atliekame laiku, vadovaudamiesi susitarimais ir laikydamiesi valstybės nustatytų terminų.
-min.jpg)
D.U.K.
Turite daugiau klausimų ar norite išsamios konsultacijos?
Taip. Jums nereikia laukti metų pabaigos, kad pakeistumėte buhalterį. Tiesiog informuokite savo ankstesnį buhalterį dėl sutarties nutraukimo, o mes pasirūpinsime sklandžiu dokumentų perdavimu.
Bendradarbiaujant su mumis, jums reikės tik informuoti buvusį buhalterį dėl sutarties nutraukimo. Jei norite, tuo galime pasirūpinti ir mes. Didesnio jūsų įsitraukimo nereikės.
Ne, mes tęsime esamą mokesčių deklaravimo tvarką. Su jumis iš anksto susitarsime dėl pereinamojo laikotarpio, kad užtikrintume vykdomos apskaitos tęstinumą.
Procesas dažniausiai trunka nuo kelių dienų iki kelių savaičių. Visas laikotarpis priklauso nuo buvusio buhalterio paruoštų dokumentų kokybės ir apimties.
Gaukite Individualų pasiūlymą, kuris atitiks jūsų verslo poreikius
Prisitaikome prie kiekvieno verslo poreikių ir priimame patirtimi bei skaitmenizacija paremtus sprendimus. Nebesirūpinkite apskaita – tuo užsiimsime mes.
-min.jpg)