Pilnas buhalterinės apskaitos tvarkymas

mūsų Klientai sutaupo 8 val. per mėnesį rūšiuojant dokumentus

Kas yra pilnas buhalterinės apskaitos tvarkymas?

Pilnas buhalterinės apskaitos tvarkymas apima įvairius buhalterinius veiksmus, kurie leidžia teisingai registruoti, valdyti ir analizuoti įmonės finansinius duomenis. Mūsų specialistai pasirūpins jūsų įmonės išsamia apskaita, kuri atitinka teisinius ir mokesčių deklaracijų reikalavimus.

Kas yra pilnas buhalterinės apskaitos tvarkymas?

Pirminių dokumentų apdorojimas

Surenkame visus finansinius dokumentus ir užtikriname jų pagrįstumą.

Apskaitos registrai ir operacijų įrašai

Atliekame visų finansinių operacijų registravimą apskaitos registruose.

Pajamų ir sąnaudų apskaita

Registruojame pajamas ir išlaidas, atsižvelgiant į pelno mokesčio apskaičiavimo taisykles ir leidžiamas sąnaudas.

Darbo užmokesčio apskaičiavimas

Apskaičiuojame darbo užmokestį darbuotojams ir priskaičiuojame mokesčius.

Mokesčių apskaičiavimas ir deklaravimas

Apskaičiuojame ir pateikiame visas mokesčių deklaracijas VMI.

Finansinių ataskaitų rengimas

Parengiame ir pateikiame reikalingas finansinės ataskaitas.

Konsultacijos ir ataskaitų analizė

Konsultuojame dėl mokesčių optimizavimo ir kitų klausimų.

Inventorizacija ir turto apskaita

Vykdome jūsų įmonės inventorizaciją bei turto apskaitą.

Ataskaitų teikimas Registrų centrui

Paruošiame ir teikiame jūsų įmonės finansines ataskaitas Registrų centrui.

SKOLŲ APSKAITA

Reguliariai stebime banko išrašus ir periodiškai pateikiame jums aiškias skolų ataskaitas.

Nuomos ir paskolų sutartys

Registruojame nuomos ir paskolų sutartis bei deklaruojame GPM.

Reguliari pelno apskaita

Teikiame reguliaras pelno ataskaitas, kad matytumėte pinigų srautus ir pelningiausius šaltinius.

Ko galite tikėtis dirbant 
su mumis?

Taikome skaitmenizuotus metodus buhalterinėje apskaitoje tam, kad galėtume efektyviai teikti įvairias paslaugas jūsų verslui.

  • Visus dokumentus pateikiame iki nustatyto termino

  • Pasirūpiname visų dokumentų rinkimo procesais

  • Periodiškai darome pilną apskaitos auditą

  • Iškart informuojame jus dėl trūkstamų dokumentų

  • Į užklausas atsakome per 1 d.d.

D.U.K.

Savo įmonės buhalterinę apskaitą patikėkite mums

Ką daryti, jei mano verslas turi specifinius apskaitos reikalavimus?

Mūsų specialistai turi patirties dirbant su įvairių sektorių, įskaitant e-komerciją, apskaita. Atsižvelgdami į kiekvieno sektoriaus specifiką, pritaikysime tinkamą ir individualizuotą apskaitos struktūrą, užtikrindami, kad jūsų apskaita atitiktų visus teisinius reikalavimus.

Kaip užtikrinate, kad buhalterinė apskaita vedama tvarkingai?

Turime virš 25 metų patirties dirbant buhalterinės apskaitos srityje. Taikome efektyvius finansinių duomenų rinkimo, valdymo ir analizavimo procesus bei nuolat juos tobuliname. Laikomės vidinių taisyklių dėl atsakingumo ir kruopštumo bei atsižvelgiame į teisinius reikalavimus – taip pasirūpiname tvarkinga jūsų įmonės apskaita bei taupome jūsų laiką.

Ar mano verslui būtinas pilnas buhalterinės apskaitos tvarkymas?

Kiekviena įmonė turi unikalius poreikius, todėl rekomenduojame susisiekti su mumis, kad galėtume pasirinkti tinkamiausią apskaitos metodą Jūsų situacijai.

Kaip jūs užtikrinate duomenų saugumą?

Laikomės visų duomenų saugumo užtikrinimo standartų ir naudojame tik patikimą apskaitos programinę įrangą. Dirbdami su savo klientais, įsipareigojame laikytis konfidencialumo ir duomenų saugojimo reikalavimų.

Gaukite Individualų pasiūlymą, kuris atitiks jūsų verslo poreikius

Prisitaikome prie kiekvieno verslo poreikių ir priimame patirtimi bei skaitmenizacija paremtus sprendimus. Nebesirūpinkite apskaita – tuo užsiimsime mes.